دیجیتال مارکتینگ
نوشته شده توسط : رضا

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به زبان ساده می توان گفت، دیجیتال مارکتینگ مجموعه فعالیت هایی است که برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات انجام می شود. در تبلیغ محصولات و خدمات از ابزار های موجود در اینترنت استفاده می کنند. دیجیتال مارکتینگ فقط مختص به کسب و کارهای آنلاین نمی باشد، بسیاری از کسب و کارهای سنتی نیز از دیجیتال مارکتینگ برای معرفی محصولات خود استفاده می کنند.

ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود:

  • بازاریابی محتوا: تمام ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد بدون بازاریابی محتوا هیچ ارزشی ندارد. محتوا باید جذاب و مرتبط باشد تا کاربران را مشتاق به خواندن آن کند.
  • شبکه های اجتماعی: امروزه یکی از تاثیرگذار ترین ابزار ها در دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی می باشد. بسیاری از افراد حتی بدون داشتن سایت  می توانند از طریق شبکه های اجتماعی کسب درآمد کنند.
  • بازاریابی ایمیلی: بازاریابی ایمیلی موفقیت هر کسب و کارآنلاینی را تضمین می کند و موجب تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار می شود.
  • بازاریابی ویدئویی: بازاریابی ویدئویی تاثیر بیشتری بر مخاطبان دارد و بسیاری از افراد دیدن ویدئو را به خواندن مطلب ترجیح می دهند.
  • بازاریابی چریکی: برای کسب و کار های جدید و کوچک بهترین ابزار بازاریابی چریکی است که با هزینه ی کم می توان محصولات خود را تبلیغ کرد.
  • تبلیغات اینترنتی: تبلیغات اینترنتی انواع گوناگونی دارد که از جمله آن به تبلیغات کلیکی در گوگل و سایت های پر بازدید می توان اشاره کرد. تبلیغات اینترنتی بازخورد بسیار زیادی در کسب وکار شما دارد.

 

دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتری

در دیجیتال مارکتینگ شما بازدیدکنندگان خود را به مشتری و خریداران را به مشتری های وفادار تبدیل می کنید. همانطور که می دانید جذب مشتری، کسب و کار شما را به شدت رونق می بخشد. در دیجیتال مارکتینگ ابزار های زیادی وجود دارد که مخاطبان را به سمت شما سوق می دهد. برای توضیح بیشتر و ترفند های دیجیتال مارکتینگ برای جذب مشتری به سایت ما مراجعه کنید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ

  1. هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد.
  2. تمامی محصولات و خدمات در کنار هم قرار گرفته اند و قابل مقایسه و بررسی هستند.
  3. تمام اطلاعات مربوط به محصولات یک جا وجود دارد و نیاز به جستجو و تحقیق ندارد.
  4. هزینه تبلیغات نسبت به روش سنتی خیلی کم تر است.
  5. قیمت محصولات نسبت به بازارهای واقعی خیلی کم تر است زیرا هزینه ای بابت اجاره و غیره پرداخت نشده است.
  6. ثبت سفارش خیلی سریع تر و راحت تر از روش سنتی انجام می شود.
  7. به دلیل سیستماتیک بودن روابط بین سیستم و مشتریان ادامه دار است.
  8. خطا های مربوط به نیروی انسانی کاهش می یابد.
  9. به دلیل کمتر بودن نیروی انسانی هزینه ها کاهش می یابد.

بنابراین به اهمیت دیجیتال مارکتینگ تا حدودی پی بردید. دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت هر کسب و کاری ضروری می باشد. برای توضیح بیشتر در مورد دیجیتال مارکتینگ، چگونگی استفاده از ابزار های آن و چگونگی جذب مشتری به سایت ما مراجعه کنید و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

http://zarinseo.ir/index.php/seo-services/digital-marketing

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: